Vil du Appellere til din målgruppe?
Lad Westring kbh stå for logo design og visuel identitet
Lad Westring kbh stå for logo design og visuel identitet
En seriøs virksomhed bør også fremstå seriøs på visuelt plan. Den visuelle identitet er en kombination af logo, grafiske elementer/objekter, typografier, farver, illustrationer og eventuel fotostil, som sammenbragt skal skabe en rød tråd igennem alt publiceret og offentliggjort materiale.
Med udgangspunkt i virksomhedens værdier, mission og visioner udarbejder vi en identitet, der indeholder troværdighed, originalitet, og som kommunikerer og appellerer til målgruppens nysgerrighed og følelser, således at virksomheden bliver forstået og genkendt.
Svar på disse spørgsmål, og få et prisestimat på dit logo design med det samme
Træk i prikken på slideren herover.
Valgfri. Én eller flere kan vælges
(Påkrævet)
Beskrivelse | Information | Antal | Pris |
---|---|---|---|
Rabat : | |||
I alt: |
Designmanualen fungerer som opslagsværk og regelbog for brugen af virksomhedens designelementer, herunder: logo, typografier, farver, supergrafik, billeder mv. Her beskrives, hvordan det grafiske bureau og evt. medarbejderen arbejder med den professionelle grafiske kommunikation, fx brochurer og hjemmeside.
Logoet fungerer som virksomhedens visuelle kendetegn og er en måde, hvorpå der kan skabes et visuelt indtryk, som vækker genkendelse, anerkendelse og troværdighed, når der kommunikeres til kunder, samarbejdspartnere og konkurrenter.
Vores logoproces kan have to indgangsvinkler:
Vi forholder os til virksomhedens værdier, målgruppe og konkurrenter og udarbejder derfra et nyt logo med en historie og et formål.
Vi genanvender det eksisterende logos idé og historie og fremstiller logoet på ny, evt. med nye farver og nyt grafiskelement.
Lad Westring kbh håndtere opgaven